Vračila

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Skladno s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov ob morebitni napaki na izdelku je možno zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku. V primeru delnega vračila blaga, podjetje vrne del plačanega zneska, ki se nanaša na izdelke s statusom vračilo. Blago lahko vrnete v 8 dneh od dneva nakupa. Če je od nakupa preteklo več kot 8 dni, vam žal ne moremo ponuditi vračila kupnine ali zamenjave.

Zamenjava izdelkov

Zamenjavo vašega nakupa preko spletne trgovine uredi podjetje Sanoherb s.r.o, Bratislava.

Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni od datuma prejema blaga.

Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa. Po prejemu vrnjenega blaga bomo opravili pregled vrnjene pošiljke ter vam poslali e-poštno sporočilo, da smo prejeli vaš vrnjeni artikel. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila kupnine.

V primeru, da se reklamaciji ugodi,  bo vaše vračilo obdelano in vračilo kupnine bo samodejno nakazano na vašo kreditno kartico ali originalni način plačila v roku 8 delovnih dni.

Zamuda pri vračilu kupnine

Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun.

Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, morda bo minilo nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno. Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa, predno je vračila kupnine vidno na vašem računu/stanju kartice.

Če ste vse to storili in še vedno niste prejeli vračila, nam pišite na info@sanoherb.si.

Zamenjava blaga

Zamenjavo blaga sprovajamo zgolj v primeru poškodovanega blaga. V kolikor želite blago zamenjati za enak proizvod, nam, prosim, pišite na e-mail: info@sanoherb.si ali Sanoherb s.r.o.

Dostava

Če želite izdelek vrniti, ga pošljite na naslov: WAM d.o.o, Linhartova ulica 11a, Maribor, Slovenija. Stroški poštnine za vračilo blaga pokrije kupec sam.  Stroški pošiljanja se ne vračajo.

V kolikor vračate pošiljko višje vrednosti, razmislite o uporabi sledljive storitve pošiljanja. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek, v kolikor je poslan po navadni pošti (brez sledljivosti).